שמלות כלה צנועות
שמלת כלה צנועה
שמלות כלה לחרדיות
שמלת כלה נפוחה צנועה
שמלת כלה עם שרוולים
שמלת כלה נפוחה

שמלות כלה צנועות – הבחירה המושלמת לכלה המודרנית

בשנים האחרונות, שמלות כלה צנועות הפכו לבחירה פופולרית יותר ויותר בקרב כלות מכל הסגנונות והזרמים ולאו דוקא בקרב כלות דתיות. יותר ויותר נשים מחפשות את השמלה המושלמת, המשלבת בין צניעות ויופי. עיצוב עדכני ושיק על-זמני. אבל איך תדעי לבחור את השמלה הנכונה?

טיפים בבחירת שמלת כלה צנועה:

  1. חפשי מעצב שמבין את הצרכים שלך – חפשי מעצבים, המתמחים בעיצוב שמלות כלה צנועות ויכולים לספק לך שמלה בהתאמה אישית. כמו גם, מעצבי שמלות כלה המעצבים קולקציות מותאמות לשמלות כלה צנועות. לראות את השמלה צנועה מראש, יעזור לך להחליט אם לבחור בה. אנו בGLEE כבר מעל ל12 שנה, מוציאות בכל שנה, קולקציה חדשה של שמלות כלה צנועות. 
  2. התאמה לאירוע – בחרי שמלה שתתאים למיקום ולסגנון החתונה, כך שתוכלי להרגיש בנוח ולהיות בטוחה שהשמלה מתאימה לאירוע. לדוגמא: לחתונה בחוץ, תוכלי לבחור שמלת כלה צנועה בסגנון כפרי או בוהמי.
  3. אל תפחדי להתאים את השמלה לטעמך האישי – שמלה צנועה לא חייבת להיות פשוטה. אפשר לשלב פרטים מיוחדים כמו תחרה, אבני חן או עיצוב מיוחד.

שמלות כלה צנועות נחלקות למספר רמות צניעות:

  1. שמלות כלה צנועות לחרדיות – בשמלות אלו, נתפור את הצווארון בצורה שיכסה את עצם הבריח ונסגור גם את הגב כולו. כמו כן בשמלות כלה הצנועות לחרדיות, השרוולים יהיו באורך המכסה את המרפק, גם בעת כיפוף היד. וכמובן, שאורך השמלה יעבור את הברך ויכסה אותה במלואה.
  2. שמלות כלה לדתיות לאומיות – אלו שמלות כלה המקיימות כללי צניעות כלליים אך בצורה פחות מחמירה מהשמלות כלה לחרדיות. הצווארון לא חייב לכסות את עצם הבריח, אלא לכסות את האיזור שמעל החזה לפי רצונה של הכלה ולפי רמת הצניעות שעליה היא מקפידה. כמו גם השרוולים, יכולים להיות קצרים או ארוכים לפי רמת הצניעות שהכלה בוחרת.
  3. שמלות כלה עם אלמנטים צנועים לפי בחירת הכלה. ישנן כלות שאינן מקפידות על צניעות, אך מעוניינות לכסות חלקים ספציפיים בגופן. לדוגמא: אם כלה מעוניינת לכסות את הידיים שלה, אז נציע לה שמלות עם שרוולים המכסים את חלק זה.

בסטודיו Glee אנחנו מציעות את כל סוגי שמלות הכלה. גם שמלות כלה לחרדיות וגם שמלות כלה לדתיות בכל הרמות. כמו כן, אנו יכולות להצניע דגמים לא צנועים, על ידי הוספת שרוולים או הצנעת מחשוף או הצנעת גב וכדומה. כמו גם, השמלות יכולות להתפר מאפס בצורה צנועה, לדוגמא אם המחשוף פתוח מדי, נוכל לתפור את השמלה חדשה ללא מחשוף.

אנו מציעות שירות זה ועוד בבוטיק לכלה Glee.  לתיאום פגישת סטיילינג ויעוץ, צלצלי 058-699003

ב GLEE תמצאי שמלות כלה צנועות ואופנתיות, שילוב מושלם של מסורת וסטייל:

אם את מחפשת שמלת כלה צנועה, את לא צריכה לוותר על הסטייל. יש לנו מגוון רחב של שמלות שיכולות לשלב את כל הערכים שאת מחפשת, עם עיצובים חדשניים ועדכניים. אל תתפשרי על פחות ממושלם ביום הגדול שלך!

לתיאום פגישת סטיילינג ויעוץ, צלצלי 058-699003

 

שמלות כלה צנועות
שמלת כלה צנועה
שמלת כלה צנועה
שמלת כלה שרוולים ארוכים
שמלות כלה צנועות
שמלת כלה עם שרוולים
שמלות כלה לדתיות, למשל בשמלה זו, ניתן להצניע את כל הגב ולסגור אותו בתחרה תואמת --->
שמלות כלה עם שרוולים
שמלות כלה נפוחות שרוול קצר
שמלת כלה צנועה
שמלת כלה צנועה נסיכותית
שמלות כלה שרוול ארוך
שמלת כלה בוהו שיק
שמלת כלה שרוול ארוך
שמלת כלה צנועה
שמלת כלה צנועה
שמלת כלה קלאסית
דילוג לתוכן